سوله‌های «امداد‌زلزله» در تهران اشغال است!

سوله‌های «امداد‌زلزله» در تهران اشغال است!

http://www.bananews.ir/رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر جدی بودن خطر زلزله پایتخت تاکید کرد که شورای شهر بازدید و تحقیق و تفحص از اقدامات انجام شده در ستاد مدیریت بحران و سازمان نوسازی را قطعا پیگیری خواهد کرد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد سالاری در گفت‌وگو با فارس افزود: اقداماتی که تا کنون انجام شده، اگرچه کافی هم نبوده، اما همان هم بیشتر بر جنبه بعد از وقوع حادثه متمرکز بوده و ما متاسفانه شاهد هستیم که همین ستادهای مدیریت بحرانی که برای این کار پیش‌بینی شده‌اند نیز در حال حاضر توسط شهرداری به مراکز دیگری اجاره داده شده‌اند و برای مصارف دیگری از آنها استفاده می‌شود.
سالاری افزود: باید توجه داشته باشیم که زلزله خبر نمی‌کند و هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد. لذا در آن زمان تازه باید قرارداد واگذاری این ستادها را فسخ و این سوله‌ها را تخلیه کنند تا بتوان از آنها به عنوان ستاد مدیریت بحران استفاده کرد. بنابراین ما در شورای شهر قطعا به این موضوع ورود بسیار جدی خواهیم داشت و از همه ستادهای بحران و سوله‌های ساخته شده بازدید خواهیم کرد و گزارش‌های لازم را به صحن شورا ارائه خواهیم داد.

    نظرات