قیمت خانه‌هایی با کفپوش چرم و کاغذ دیواری طلا

قیمت خانه‌هایی با کفپوش چرم و کاغذ دیواری طلا

http://www.bananews.ir/گاهی اوقات مرور جزئیات، مشخصات و امکانات واحدهای مسکونی لوکس و سوپرلوکس فروشی یا حتی اجاره ای در مناطق شمال تهران برای آن دسته از متقاضیان مسکن که به دنبال واحدهای مسکونی معمولی و ساده در دیگر مناطق تهران هستند، جنبه سرگرمی دارد، چراکه بیشترین واحدهای مسکونی لوکس و سوپرلوکس بنا به درخواست متقاضیان بازار مسکن در شمال تهران ساخته می‌شود، به همین خاطر مشاوران املاکی که واسطه فروش واحدهای مذکور هستند به دلیل تعداد زیاد رقبا سعی دارند در فایل فروش این دسته از واحدها توضیحات خاصی را به مشتریان ارائه کنند. برای مثال دو واحد مسکونی ۳۸۰ و ۴۸۰ متری لوکس در یکی از فرعی‌های سفیرنشین خیابان فرشته به بازار فروش عرضه شده که «سقف گنبدی شیشه‌ای متحرک» جزو خصوصیات این واحدها عنوان شده است. از طرف دیگر «سالن ضیافت» یکی از امکاناتی است که در مشاعات ساختمان برای یک واحد ۴۲۰ متری در خیابان زعفرانیه از سوی مشاور املاک فایل شده است. همچنین یک واحد مسکونی به متراژ ۴۸۰ متر مربع سوپر لوکس با استفاده از «کاشی‌های طلاکوب» طراحی شده است. این آپارتمان در خیابان فرشته آماده فروش اعلام شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علاوه براین در کنار توصیف هایی  که برای یک واحد ۳۹۰‌متری در خیابان زعفرانیه مطرح شده است، «شیرآلات کریستال» و «کف پوش چرم اروپایی» دیگر خصوصیات واحد مذکور است. از سوی دیگر، یک واسطه بازار مسکن در خیابان الهیه به «کاغذ دیواری از جنس طلا» و «شیرآلات و دستگیره‌های برنز» به‌عنوان خصوصیات برتر یک واحد مسکونی ۳۹۵ متری اشاره کرده است. مشرف بودن به باغ‌های سفارت یکی از مزیت‌هایی است که همیشه دلالان برای خوش منظر بودن واحدهایی که در بالاترین طبقات قرار گرفته‌اند، بر آن تاکید می‌کنند.
در فایل دیگری مشاور فروش یک واحد مسکونی ۵۶۷ متری در خیابان کامرانیه، چشم‌انداز ماندگار این واحد لوکس را، باغ کلیسا عنوان کرده است.

    نظرات