زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری

http://www.bananews.ir/مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ از ساعت ۱۸ امروز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: در این مرحله اسامی بیش از ۷۰۰۰ نفر برای انجام مرحله دوم تکمیل ظرفیت اعلام می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر پنج کد رشته محل تحصیلی) در کد رشته امتحانی ذیربط معرفی شده است، باید با توجه به نکات و برنامه زمانی که به همراه اسامی معرفی شدگان بر روی سایت قرار می‌گیرد برای مصاحبه به دانشگاه‌های ذیربط مراجعه کنند.

توکلی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه به دانشگاه برای انجام مرحله دوم به منزله انصراف در کد رشته محل یا کد رشته محل‌های مربوطه تلقی می‌شود، خاطر نشان کرد: از آنجایی که ممکن است بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و ساعت و حضور زمان اطلاع رسانی جدیدی داشته باشند داوطبان به سایت دانشگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

    نظرات