هنوز فرهنگ ادغام ایرلاین‌ها شکل نگرفته است

هنوز فرهنگ ادغام ایرلاین‌ها شکل نگرفته است

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور معتقد است: ادغام ایرلاین‌ها در شرایط فعلی زود است چراکه هنوز فرهنگ لازم برای این موضوع شکل نگرفته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیروس باهری در گفت‌و‌گو با ایسنا ضمن بیان اینکه به طور کلی طرح ادغام ایرلاین‌ها با یکدیگر مناسب است، گفت: البته هنوز در کشور ما فرهنگ لازم برای این موضوع شکل نگرفته چون لازمه ادغام، دست به دست هم دادن و دنبال کردن منافع یکدیگر است که هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه تحریم مشکلاتی را ایجاد کرده و شرایط خاصی را برای ما به وجود آورده است، افزود: شرایط موجود در این بخش ما را به اجبار به دنبال خود ‌کشاند؛ بنابراین باید به شرکت‌های هواپیمایی فرصت داده شود تا آن‌هایی که توان ادامه حیات دارند به فعالیت خود ادامه دهند.

باهری تاکید کرد: طرح ادغام ایرلاین‌ها نیازمند کارشناسی بیشتری است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با تاکید بر اینکه دولت باید به ایرلاین‌هایی که مجوز می‌دهد حمایت‌های لازم را داشته باشد، اظهار کرد:‌ در حال حاضر تعداد ایرلاین‌های کشور کم است و هم‌چنان به توسعه کمی و کیفی در این زمینه نیاز داریم اما حمایت دولت از صنعت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی کم است.

وی افزود: دولت در قالب وام‌های کم بهره یا مواردی از این قبیل می‌تواند به ایرلاین‌ها توانی تازه ببخشد و آن‌ها را قادر به ادامه فعالیت و خدمات‌دهی کند.

باهری تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید به رقابت بپردازند و با حمایت دولت در این عرصه خدمات‌ ارائه کنند.

    نظرات