افزایش یا کاهش قیمت بلیت‌ قطار متناسب با ایام خاص

افزایش یا کاهش قیمت بلیت‌ قطار متناسب با ایام خاص

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت رجاء گفت: با آزادسازی قیمت‌ بلیت قطار ممکن است در بعضی از مسیرها و در ایام خاص افزایش قیمت داشته باشیم و عکس این موضوع نیز صادق است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدحسن موسوی‌نژاد در پاسخ به ایسنا مبنی بر افزایش یا تغییر قیمت بلیت قطارهای این شرکت بعد از آزادسازی قیمت اظهار کرد:‌ آزادسازی لزوما به معنای افزایش قیمت نیست و با آزادسازی در بازار رقابتی، قیمت‌ها حتما متعادل‌تر خواهد شد.

وی با بیان این‌که برای داشتن اقتصادی سالم باید قیمت‌ها را بازار تعیین کند، گفت: قیمت‌های تکلیفی به نفع مصرف‌کننده یا ارائه‌کننده خدمت نیست و بخش حمل و نقل ریلی نیز از امر مستثنی نیست.

مدیرعامل شرکت رجاء با بیان این‌که پیشنهاداتی در زمینه اصلاح قیمت‌ها ارائه داده‌ایم، افزود:‌ در رابطه با این موضوع در سال‌های گذشته کم لطفی‌هایی در مورد این شرکت صورت گرفته که امیدواریم جبران شود و ما حداقل مطابق بقیه شرکت‌های مسافری بتوانیم قیمت‌هایمان را همان‌سازی کنیم.

موسوی‌نژاد با بیان این‌که سرمایه‌گذاری‌هایی در جهت توسعه حمل و نقل ریلی در رجاء انجام شده است، گفت: بخشی از این سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه رسیده و علاوه بر ورود سرویس‌ها و واگن‌های جدید، واگن‌های موجود نیز نیاز به بازسازی و تعمیرات اساسی دارند که اقدامات اساسی در این زمینه در حال انجام است.

وی درباره احتمال حذف قطارهای محلی گفت: امیدواریم این اتفاق نیفتد و برای حفظ قطارهای محلی با توجه به قیمت‌هایشان نیاز به اعتبارات دولتی داریم.

    نظرات