نرخ خانه کلنگی در تهران

نرخ خانه کلنگی در تهران

http://www.bananews.ir/خانه کلنگی در محدوده سلیمانی - غفوری با متراژ ۶۰ متر و یک طبقه، ۱۶۴ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در ظفر نونهالان خانه ای با متراژ ۴۵ متر زمین در دو طبقه، قابل سکونت با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از مهر، همچنین در یافت آباد - باقری خانه ای ۵۰ متری در دو طبقه با نرخ ۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در امیرآباد بالای فاطمی خانه ای با ۱۷۸ متر مربع و سه طبقه بنای قابل استفاده متری ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

در جمالزاده شمالی نبش نصرت، خانه ای با مساحت ۲۰۰ مترمربع و قابل سکونت متری ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و در نیاوران جماران خانه ای با مساحت ۱۳۵ مترمربع و قابل سکونت متری ۱۴ میلیون تومان فروخته می شود.

در لواسان شهرک مخابرات ۲۶۰ متر زمین با ۳۳۰ مترمربع بنا بازسازی شده با قیمت ۲ میلیارد تومان به فروش می رسد و در دردشت خانه کلنگی با متراژ ۸۵ متر و عرض ۵ با دو طبقه مسکونی متری ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین خانه ای کلنگی در خیابان جیحون با مساحت ۹۸ متر و بر ۶ متر قابل ساخت و سکونت ۳۷۰ میلیون تومان فروخته می شود و در شهرک غرب - توحیدی خانه ای با مساحت ۲۴۵ مترمربع و بر ۹ متر متری ۱۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

    نظرات