انعقاد قرارداد ورود ناوگان جدید به شبکه حمل‌ و نقل ریلی

انعقاد قرارداد ورود ناوگان جدید به شبکه حمل‌ و نقل ریلی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بر ضرورت ورود ناوگان جدید به شبکه حمل و نقل ریلی تاکید کرد و گفت: قرار‌داد‌هایی در این زمینه منعقد شده که بعد از تکمیل آنها برای ورود ناوگان جدید به شرکت رجاء اقدام خواهیم کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید حسین موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: لازمه‌ ورود ناوگان جدید این است که مطالعات اقتصادی برای انتخاب ناوگان مناسب با توجه به قیمت‌ها و عرضه و تقاضای بازار صورت گیرد.

وی با بیان این‌که صنعت حمل‌ و نقل نقش محوری در اقتصاد کشور دارد، گفت: بخش ریلی در این زمینه جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده؛ بنابراین وضعیت حمل‌ و نقل مسافری نیز باید بهبود یابد که در این زمینه اقداماتی در حال انجام است.

موسوی‌نژاد با بیان این‌که سرمایه‌گذاری‌هایی برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی شرکت رجاء صورت گرفته است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات این شرکت ناشی از بدهی‌های گذشته است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء درباره‌ دریافت حق دسترسی از قطار‌های مسافری گفت: حق دسترسی از همان ابتدا برای بخش مسافری دریافت نشده و این حق طبق اعلام مدیرعامل راه‌آهن برای بخش مسافری دریافت نمی‌شود.

    نظرات