۲۴هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است

۲۴هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است

http://www.bananews.ir/غلامحسین نوعی گفت: در حال حاضر ۲۴ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن مهر در شهرهای جدید گلبهار و بینالود خراسان رضوی در حال احداث است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر عامل تعاونی مسکن مرکزی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی اظهار کرد : براساس طراحی صورت گرفته ۳۰هزار واحد در قالب پروژه مسکن مهر در شهر جدید گلبهار و بینالود در حال احداث بود که با کاهش پشتیبانی اعضا حدود ۵ هزار واحد تقلیل یافت.

وی گفت: هم اکنون اتحادیه مسکن مهر مشهد،اتحادیه مسکن فرهنگیان،اتحادیه مسکن کارگران،اتحادیه مسکن کارمندان و تعاونی مرکزی خانه صنعت و معدن در حال احداث واحد های پروژ مسکن مهر در خراسان رضوی هستند.

نوعی افزود: در حال حاضر ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید گلبهار در حال واگذاری به اعضا است.

مدیر عامل تعاونی مسکن مرکزی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان در مشهد افزود: حضور در نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا اطلاع رسانی ویژه ای به مخاطبین و اعضا صورت گیرد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه فرصتی را فراهم می کند تا تعاونی ها اطلاعاتی را که نمی توانند به صورت مجزا به اعضای خود منتقل کنند به صورت دسته جمعی و از طریق مراجع قانونی همه آنها را در جریان امور قرار دهند.

نوعی در پایان تصریح کرد: در بخش تعاون باید تسهیلات مرتبط به واحد های مسکونی بدون وقفه پیش رود وهمچنین به صورت کاملا شفاف در همه زمینه ها اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن،انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و اولین نمایشگاه املاک و مستغلات از ۲۸ آبان الی ۱ آذر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصین خواهد بود.

    نظرات