انعقاد قرارداد‌های ۱۱۰۸ مسکن ویژه تهرانسر

انعقاد قرارداد‌های ۱۱۰۸ مسکن ویژه تهرانسر

http://www.bananews.ir/۱۱۰۸ پیش‌خریدار مسکن ویژه تهرانسر پیش قرار‌داد خود را منعقد کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با گذشت ۱۳ روز از آغاز انعقاد پیش قرار‌داد‌های واحد‌های مسکونی تهرانسر تا سه‌شنبه شب ۱۱۰۸ نفر حضور یافتند.

دعوت از متقاضیان تهرانسر تا دو هفته آینده ادامه دارد و قرار است کلیه‌ی متقاضیانی که اقساط خود را واریز کرده‌اند، به نوبت برای انعقاد قرار‌داد دعوت شوند.

در حالی که پس از انتشار متن پیش قرار‌داد واحد‌های مسکونی تهرانسر افزایش ۵۵ میلیونی داشتند و بسیاری از متقاضیان نیز اعتراض کردند اما اداره کل راه و شهرسازی استان تهران می‌گوید تاکنون هیچ یک از متقاضیان از ادامه‌ی روند خرید واحد مسکونی خود انصراف نداده است.

انعقاد قرار‌داد متقاضیان در گروه‌های ۷۰ و ۱۰۰ نفره صورت گرفت و متقاضیان می‌توانند به جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه به اداره کل راه و شهرسازی واقع در خیابان نجات‌اللهی شمالی، جنب بیمارستان جامع زنان، طبق همکف مراجعه کنند.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد: پیش‌خریداران پس از دریافت پیامک دعوت به انعقاد قرار‌داد خود باید علاوه بر فیش‌های واریزی کارت شناسایی خود را نیز همراه داشته باشند.

 انعقاد پیش قرار‌داد‌های واحد‌های مسکونی تهرانسر از دو هفته گذشته آغاز شد و قرار است به مدت یکماه ۲۵۶۰ پیش قرار‌داد‌های خود را امضاء کنند.

هم‌چنین این اداره کل اعلام کرده بود تا پایان این هفته ۱۱۰۰ متقاضی قرار‌داد خود را امضاء می‌کنند.

    نظرات