اجرای ۴ طرح بهسازی در بزرگراه امام علی(ع)

اجرای ۴ طرح بهسازی در بزرگراه امام علی(ع)

http://www.bananews.ir/معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ از اجرای ۴ طرح بهسازی در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیروس میلانی افزود: این طرح‌ها شامل عملیات خط کشی کاهنده سرعت، نصب تابلوی تعیین مسیر، عملیات خط کشی محوری و آرام سازی ترافیک در کنار گذر بزرگراه امام علی(ع) بود که اخیرا تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی هدف از اجرای عملیات خط کشی سرعت کاه در مسیر کندرو بزرگراه امام علی(ع) را کاهش سرعت وسایل نقلیه و آرام سازی ترافیک در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه اعلام کرد و افزود: خط کشی عرضی و خط کشی ویژه کاهش سرعت در محدوده خیابان اسدی صورت گرفت که ترسیم این علائم با ایجاد لرزش در اتومبیل علاوه بر هشدار دادن به رانندگان و دید بهتر آن در زمان تاریکی شب هنگام می شود.

میلانی با اشاره به اجرای خط کشی محوری به طول ۴ هزار متر واقع در کندروی بزرگراه امام علی(ع) گفت: با تلاش واحد اجرائی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه و برای ایمن سازی تردد خودروهای عبوری ، افزایش ضریب ایمنی و تفکیک مسیر حرکتی وسایل نقلیه اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به نصب تابلوی هدایت مسیر در خروجی بزرگراه امام علی(ع) ، اجرای این عملیات را نیاز ضروری برای استفاده از دسترسی های محلی واقع در مسیر کندروی این بزرگراه دانست و خاطرنشان کرد: برای راهنمایی و ایجاد سهولت در دسترسی شهروندان به معابر منطقه ، از جمله تقاطع خیابان صفا ، نصب تابلوی تعیین مسیر ، در خروجی بزرگراه انجام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این ، در مسیر شمال به جنوب کندروی بزرگراه امام علی(ع) ، محدوده خیابان اسدی ، حد فاصل خیابان دماوند ، صفا ، با ساخت سرعتگاه آسفالتی ، علاوه بر کنترل ترافیک ، سرعت وسایل نقلیه در مجاورت منطقه مسکونی در حال حاضر به نحو چشمگیری کاهش یافته است. میلانی خاطر نشان کرد : نصب تابلوی خطر نما و انتظامی ، خط کشی های حاشیه ای و عرضی از دیگر اقدامات این معاونت در جهت ایمن سازی ، کاهش سرعت و تداخل حرکتی در مسیر شمال به جنوب کندروی بزرگراه امام علی(ع) بود.

    نظرات