توضیح نوبخت درباره اعتبار طرح‌های عمرانی

توضیح نوبخت درباره اعتبار طرح‌های عمرانی

www.bananews.irنماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای نوبخت همچنین گفتند که نرخ ارز به سمت یکسان‌سازی می‌رود؛ مباحث مربوط به هدف‌مندی یارانه‌های به شکل مستقل و در قالب لایحه‌ای جداگانه به مجلس ارائه خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحات محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس گفت به گفته نوبخت نرخ ارز به سمت یکسان‌سازی پیش می‌رود.

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای نوبخت درباره نحوه توزیع اعتبار طرح های تملک دارایی و اولویت‌بندی آنها براساس پیشرفت فیزیکی طرح‌ها توضیحاتی دادند و گفتند که طرح‌های عمرانی به سه بخش با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد و ۵۰ درصد و ۸۰ درصد به بالا پیش‌بینی شده است که به شکل پلکانی به آنها اعتبار داده می‌شود.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای نوبخت همچنین گفتند که نرخ ارز به سمت یکسان‌سازی می‌رود؛ مباحث مربوط به هدف‌مندی یارانه‌های به شکل مستقل و در قالب لایحه‌ای جداگانه به مجلس ارائه خواهد شد.

مجید منصوری نماینده دلیجان در توضیحانی درباره جلسه غیر علنی گفت: به گفته آقای نوبخت نرخ بیکاری در سال ۹۲، ۱۲٫۴ تا ۱۲٫۶ بوده و که در سال ۹۳ نیز نرخ بیکاری ۱۲ درصد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته منصوری،‌ نوبخت همچنین در این جلسه پیش‌بینی نرخ رشد در لایحه بودجه ۹۳ را ۳ درصد عنوان کرده است.

نماینده دلیجان همچنین از قول معاون برنامه‌ریزی رییس جمهور اضافه کرد: تورم کنترل شده و روبه کاهش است.

به گزارش ایسنا، بعد از اظهارات محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و ارائه توضیحات وی درباره لایحه بودجه ۹۳، یکی از معاونین مرکز پژوهش‌ها نیز مطالبی را در رابطه با بودجه عنوان کرده و پس از وی غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه غیرعلنی در رابطه با بودجه ۹۳ سخنرانی خواهد کرد.

    نظرات