چک ایرباس در کشور بیش از ۱۵ میلیون دلار صرفه‌جویی دارد

چک ایرباس در کشور بیش از ۱۵ میلیون دلار صرفه‌جویی دارد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: انجام عملیات چک ۲۴ ماهه ایرباس ۳۴۰ در کشور حداقل ۱۵ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی به دنبال دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس رحمتیان در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: انجام این بازرسی در ایران نسبت به انجام پروژه‌های این چنینی توسط خارجی‌ها فقط ۱۵میلیون دلار صرفه‌جویی در هزینه سرویس به همراه دارد و بحث هزینه تعمیرات و قطعات پشتیبانی نیز به این رقم اضافه می‌شود که متغیر است.

,ی با بیان اینکه معمولا ایرلاین‌ها این کار را به کشورهای اروپایی یا ترکیه می‌سپارند، افزود: ایرباس ۳۴۰ که توسط متخصصان داخلی چک شده در فرودگاه امام خمینی (ره) اولین پرواز خود را به مشهد مقدس خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان درباره ورود ناوگان جدید و با بیان اینکه در مرحله اول نیاز به ورود ۱۰ فروند هواپیما داریم، اظهار کرد: در حال اجاره دو فروند ایرباس ۳۴۰ هستیم تا بتوانیم هواپیماهای جایگزین برای مسیرهای طولانی نظیر ایران - آمریکا داشته باشیم.

رحمتیان ادامه داد: مقاصد پروازی کوتاه را با فوکر ۱۰۰ انجام می‌دهیم و مذاکراتی نیز برای استفاده از هواپیماهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفره برای مسیرهای متوسط صورت گرفته است.

    نظرات