متقاضیان مسکن مهر باید نسبت به برگرداندن به موقع تسهیلات بانکی تلاش کنند

متقاضیان مسکن مهر باید نسبت به برگرداندن به موقع تسهیلات بانکی تلاش کنند

http://www.bananews.ir/استاندار کردستان گفت: مسکن مهر یک ثروت ملی است و همه ما باید در راستای رفع مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه ها تلاش کنیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالمحمد زاهدی ‌در جلسه شورای مسکن استان در سنندج اظهار کرد: کار اجرا و اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کردستان باید سرعت ‌گیرد.

زاهدی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و موانع سد راه اجرای پروژه‌های مسکن مهر باید در سطح کلان مورد بررسی قرار گیرد، افزود: مشکلات مسکن مهر به یک استان خلاصه نمی‌شود و برای رفع‌ آنها باید در سطح کلان کشور پیگیری و تصمیم‌گیری شود.

استاندار کردستان بیان کرد: باید با شناسایی درست مشکلات موجود از طریق وزیر مسکن در راستای رفع آنها تصمیم‌گیری کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی خواستار بیان تعهدات و سهم مرکز و استان در زمینه اجرای تاسیسات زیربنایی این پروژه‌ها شد و بیان کرد: باید با توجه به میزان تعهدات و اجرایی شدن آنها زمینه را برای رفع مشکلات فراهم کنیم.

استاندار کردستان به مشکلات موجود در اجرای پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و ادامه داد: نباید وجود این مشکلات باعث عدم افتتاح و بهره برداری از این واحدها شود.

وی با بیان اینکه بازنگرداندن تسهیلات بانکی مسکن مهر به بانک های عامل به ضرر استان خواهد بود و می‌تواند مانعی برای انجام سرمایه‌گذاری‌های دیگر در استان باشد، خاطرنشان کرد: متقاضیان مسکن مهر باید نسبت به برگرداندن به موقع تسهیلات بانکی تلاش کنند.

استاندار کردستان در پایان خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر و افتتاح به موقع آنها را در استان خواستار شد.

    نظرات