آغاز به کار رسمی انجمن تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال

http://www.bananews.ir/در پنجمین کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز با رونمایی از لوگوی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال SPACA (Steel Pipe Mills and Coating Association) این انجمن کار خود را آغاز کرد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این کنفرانس در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی با حضور مسوولان وزارت نفت، شرکت ملی گاز، شرکت مهندسی توسعه گاز، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و... و مدیران عامل شرکت‌های لوله‌ساز فولادی و پوشش برگزار شد.
مهابادی، رییس هیات مدیره انجمن در این کنفرانس، اهداف تشکیل این انجمن را که ۱۹ شرکت و کارخانه‌های معظم داخلی را شامل می‌شود، تشریح کرد.
وی در این خصوص اظهار کرد: هم‌افزایی و پیگیری جدی جهت رفع مشکلات مشترک کارخانه‌های تولید‌کننده لوله و پوشش لوله‌های فولادی (خطوط انتقال نفت، گاز و آب) حمایت و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای اعضا، ایجاد ارتباط با بانک‌ها و سازمان‌های اعتباری کشور، ایجاد بانک اطلاعاتی از کلیه اعضا و تحقیق و بررسی مشکلات، شناخت نیازها، تلاش برای ارتقای تولید و ارتقای کیفیت کالاهای موضوع فعالیت اعضای انجمن از جمله عواملی بود که باعث تشکیل این انجمن شد.
وی همچنین همکاری با کمیسیون‌های صنایع، معادن، انرژی و عمران مجلس شورای اسلامی، ارتباط موثر با وزارتخانه‌های مرتبط از جمله صنعت، معدن و تجارت، نفت، نیرو، همکاری با دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های مجری پروژه‌های خطوط لوله در جهت استفاده از تولید و ظرفیت‌های داخل کشور، پیگیری مطالبات اعضا از کارفرمایان دولتی و مجریان پروژه‌ها، تامین مواد اولیه مورد نیاز از منابع ارزی و ریالی، تلاش برای بازاریابی بین‌المللی، صادرات محصولات فولادی اعضا و جلوگیری از واردات لوله‌های فولادی از خارج کشور را از دیگر اهداف انجمن عنوان کرد.
اعضای این انجمن متشکل از شرکت‌های معظم داخلی شامل لوله‌سازی اهواز، گروه صنعتی سدید، پوشش لوله ورزیران، نورد و لوله صفا، لوله‌سازی کیان پرشیا، لوله‌سازی ایران اسپیرال، لوله و تجهیزات سدید، لوله‌سازی ماهشهر، نورد و لوله صفا طوس، نورد و لوله ساوه، کارخانه‌های دنیای فلز، لوله‌سازی خاورمیانه، لوله‌سازی قائم، لوله‌سازی پاسارگاد، پوشش لوله ماهشهر، پوشش لوله سلفچگان، پوشش لوله کوهپایه، پوشش لوله اسپادانا و پوشش لوله توسعه نوآور هستند.

    نظرات