سومین دوره مسابقات ملی سازه­‌های ماکارونی برگزار شد

سومین دوره مسابقات ملی سازه­‌های ماکارونی برگزار شد

http://www.bananews.ir/رقابت سخت ۳۰ تیم شرکت کننده در سومین دوره مسابقات ملی سازه‌­های ماکارونی در گرایش پل­‌های سنگین با معرفی نفرات برتر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به پایان رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین عجم نوروزی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در حاشیه برگزاری این رقابت­ها ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در کشور ناگزیر از بهره‌مندی از پژوهش و فناوری هستیم که این رویکرد در پیشبرد اهداف علمی کشور نقش اساسی را ایفا خواهد کرد.

عجم نوروزی افزود: با برگزاری مسابقات ملی سازه­‌های ماکارونی در صدد شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد­های خاص دانشجویان به جامعه هستیم و معتقدیم برگزاری مسابقات عرصه مناسبی برای محک این استعداد­هاست.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات ملی سازه­‌های ماکارونی، مسعود علیزاده سامانی، محمد خواجه وند، ناصر قربانی، مهدی غنایمی، محمدسلطان محمدی، فرشاد محرمی از واحد رباط کریم، پویاخانوردی، سهیل کرامت، جواد لطفی، محمد بهجتی از گرگان و حسین خورشیدی، محمود کاظمی، محمد طیبی پور نیز از واحد مرودشت، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رقابت­ها را بدست آوردند.

عجم نوروزی در پایان تصریح کرد: در این مسابقات ۳۳ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح قهرمانی و تندیس مسابقات به نفرات برتر اهدا شد.

    نظرات