بهره‌برداری از روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین - زنجان

بهره‌برداری از روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین - زنجان

http://www.bananews.ir/روکش آسفالت آزاد راه کرج – قزوین - زنجان با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور امروز پنجشنبه (۲۸آذر)، به بهره برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس آخوندی در مراسم بهره‌برداری از پروژه بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه کرج قزوین -زنجان، گفت: وزارت راه و شهرسازی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه راه حمایت می‌کند چرا که راهسازی یکی از عوامل زیر ساختی در توسعه و آبادانی هر نقطه ای به شمار می رود.

وی افزود: در شرایط فعلی و روند بودجه‌های عمرانی نگاه ما به سرمایه گذاری در بخش خصوصی است، از این رو با همکاری انجمن شرکتهای راه سازی، فضای توسعه فعالیتهای راهداریها را فراهم ساخته ایم.

همچنین وزیر راه در ادامه این سفر از ادامه پروژه اتوبان همت نیز بازدید کرد و پیشنهاداتی نیز در خصوص پیاده سازی طرح دو طبقه شدن اتوبان کرج ، پیش بینی مسیرهای جایگزین از محورهای منتهی به جاده چالوس مطرح شد و وزیر راه و شهرسازی نیز اخذ تصمیم نهایی را طی مذاکره‌ای با مهندس طاهری با در نظر گرفتن سقف مالی بودجه به نماینده عالی دولت در استان البرز واگذار کرد.

این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد درحالیکه خبرنگاران البرزی از ساعت ۶ به دعوت استانداری برای اعزام به محل مراسم در استانداری حاضر شده بودند ولی زمانی به مراسم رسیدند که وزیر راه مراسم را ترک کرده بود و پاسخ خبرنگار روابط عمومی استانداری البرز در خصوص این ناهماهنگی این بود که خبرنگاران خبر را از درگاه استانداری کپی کنند.

    نظرات