صنعت حمل و نقل موتور محرکه توسعه صنایع کشور

صنعت حمل و نقل موتور محرکه توسعه صنایع کشور

http://www.bananews.ir/مدیر بنادر غرب هرمزگان صنعت حمل و نقل را به عنوان موتور محرکه توسعه همه جانبه دیگر صنایع کشور توصیف کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، اسماعیل مکی‌زاده گفت: توسعه صنعت حمل و نقل، زمینه ساز اقتصادی پویا است و این صنعت به عنوان موتور محرکه توسعه همه جانبه دیگر صنایع کشور قلمداد می شود.

وی در ادامه افزود: حمل و نقل دریایی و دریامحور یکی از راههای بسیار مهم در جهت ارتقای و یکی از وجوه حمل و نقل است که امروز کشور ایران به آن توجهی خاص دارد زیرا افزایش ارتباط تجارت و حمل و نقل دریایی کمک شایانی به اقتصاد و معیشت به همه اقشار جامعه خواهد کرد.

مدیر بنادر غرب هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: برای نیل به جایگاه واقعی و شایسته صنعت حمل و نقل دریایی در منطقه و جهان و قرار گرفتن در سکوهای بالاتر توسعه حمل و نقل و برخورداری از مزیت های رقابتی و افزایش سهم بازار راه زیادی طی شده است.

وی اضافه کرد: ضرورت ایجاب می کند تا با فراهم آوردن بسترهای مناسب از نظر امکانات و تجهیزات و برخورداری از آخرین دستاوردهای موجود، زنجیره ای مناسب از خدمات در حوزه دریایی و بندری را به دستگاه های مرتبط و مشتریان ارائه کنیم.

مکی زاده بیان کرد: با انجام کارهای عمرانی و سرمایه گذاری در بنادر غرب استان، زیر ساختهای لازم به عنوان یکی از شاخصه‌های حمل و نقل در حال شکل گیری است که به حول و قوه الهی، آینده بسیار خوب و درخشان برای حمل و نقل دریایی در غرب استان هرمزگان متصور هستیم.

مدیر بنادر غرب هرمزگان در پایان اظهارات خود هفته حمل و نقل را متعلق به تلاشگران این عرصه دانست که باید همت والای خادمان این صنعت، بویژه غیور مردان حوزه بندر و دریا گرامی داشته شود و از خداوند متعال موفقیت روزافزون این خانواده بزرگ را از خداوند متعال خواستار شد.

    نظرات