شرط عجیب برای باز شدن راه یک روستا

شرط عجیب برای باز شدن راه یک روستا

http://www.bananews.ir/عضو شورای اسلامی روستای گل سعید چالدران گفت: پس از گذشت نزدیک به یک هفته از بارش سنگین برف در منطقه، هنوز راه‌های برخی روستاهای چالدارن تیغ زنی نشده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ناصر قمری در گفت‌وگو با ایسنا افزود: متاسفانه با وجود گذشتن بیش از یک هفته از بارش سنگین برف در آذربایجان غربی، راه‌های روستاهای گل سعید و سازغل چالدران همچنان مسدود است.

وی تصریح کرد: شخصا برای رفع این معضل با بخشداری و فرمانداری چالدارن تماس گرفتم، وقتی به آقایان مراجعه کردیم، به ما گفتند، باید ۲۵۰ هزار تومان برای روغن ماشین‌های تیغ‌زن پرداخت کنیم تا مسیر روستا باز شود. اداره راه شهرستان به ما اعلام کرد که اعتبار لازم برای تیغ‌زنی جاده‌های روستایی شهرستان ندارد.

قمری اظهار کرد: طی روزهای گذشته برای انتقال بانویی باردار به شهرستان چالدارن با مشکلات فراوان روبه رو بودیم. در این اتفاق مجبور به گذشتن از رود خانه یخ زده بودیم که در این عملیات از سه تراکتور روستاییان استفاده شد و زن باردار با هزاران مصیبت به چالدارن منتقل شد.

عضو شورای اسلامی روستای گل سعید چالدران گفت: از مسوولان امر خواهشمندیم هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی اقدام کنند چرا که در مسیر روستاهای گل سعید و سازاغل بیش از ۱۲۰ خانوار وجود دارند که با مشکل رفت و آمد مواجهند.

    نظرات