واحدهای مسکن‌ مهر ماکو غیر استانداردند

واحدهای مسکن‌ مهر ماکو غیر استانداردند

http://www.bananews.ir/فرماندار ماکو گفت: برای انجام عملیات امداد و نجات در مسکن‌های مهر ماکو با مشکل مواجهیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمید احمدیان در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: واحدهای مسکن مهر شهرستان در طبقات زیاد و غیراستاندارد تا ۱۱ طبقه ساخته شده‌اند که واقعا جای تعجب دارد. در صورت بروز هر حادثه احتمالی در طبقات بالای این ساختمان‌ها، عملیات امداد و نجات مشکل خواهد بود.

احمدیان تصریح کرد: ماشین‌های آتش‌نشانی‌ فاقد پله‌های هیدرولیکی و بالابر هستند، بنابراین در صورت بروز هرگونه حادثه نهایتا تا طبقه دوم می‌توانند عملیات امداد و نجات را به نحو احسن انجام دهند و در طبقات بالاتر با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. این موضوع جان بسیاری از هموطنان ما را به خطر می‌اندازد.

وی بیان کرد: واحدهای مسکن مهر شهرستان در طبقات زیاد ساخته شده‌اند. علاوه بر این، نداشتن پله‌های اضطراری در این ساختمان‌ها از معضلات این طرح است. باید با افزایش طبقات این ساختمان‌ها برای تعبیه پله‌های اضطراری اقداماتی انجام می‌شد که متاسفانه انجام نشده است.

فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: امیدواریم از طریق رسانه بتوانیم حرف‌های خود را به گوش مسئولین مربوط برسانیم چرا که بی‌توجهی مسئولان در این زمینه باعث به خطر انداختن جان بسیاری از هموطنان خواهد شد.

    نظرات