اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در استان البرز

اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در استان البرز

http://www.bananews.ir/سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج موفق به اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت‌این سازمان به عنوان پنجمین کارخانه کشور و نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز، از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.
علی سلطانی مقدم با اعلام‌این خبر افزود: از آنجا که مدرک رسمی نشان‌دهنده قابلیت تولید یک سیستم از لحاظ فنی، اجرایی است این سازمان از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موفق به اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت شد. وی یادآور شد: براساس نخستین مصوبات کارگروه بهبود کیفیت آسفالت، مقرر شده بود که تمام پیمانکاران طرف قرارداد با وزارت راه‌وشهرسازی از اول مهرماه سال جاری آسفالت مورد نیاز پروژه‌ها را صرفا از کارخانه‌های تولید آسفالتی که دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هستند، تهیه کنند. این مسوول اظهار کرد: بر‌این اساس لازم بود که پس از راه‌اندازی خط تولید کارخانه آسفالت در استان البرز، با پیگیری‌های مجدانه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج بالاخص واحد برنامه‌ریزی و پژوهش این سازمان، گواهینامه فنی را به منظور مرغوبیت مصالح ساختمانی و کالاهای تاسیساتی دریافت کنیم. با اخذ گواهینامه فنی، استانداردسازی آسفالت تولیدی در استان البرز تایید شد. سلطانی مقدم اخذ گواهینامه را به منظور استانداردسازی آسفالت تولیدی در استان و کشور عنوان کرد و افزود: پس از بازدید از محل کارخانه و دپوی سنگدانه‌ها، ارزیابی مدارک و مستندات فنی، فرآیند تولید آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، با ضوابط فنی و آیین‌نامه‌های جاری مورد قبول مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت و در نهایت از سوی این مرکز، گواهینامه فنی برای کیفیت آسفالت راه‌ها به منظور افزایش کیفیت و دوام آسفالت تولید داخل صادر شد. مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در‌این زمینه نیز مقرر شده است که کارخانه‌های فاقد استاندارد تولید آسفالت از چرخه فعالیت خارج شوند.

    نظرات