آمادگی شرکت فرودگاه‌ها برای پذیرش هواپیماهای شخصی

آمادگی شرکت فرودگاه‌ها برای پذیرش هواپیماهای شخصی

http://www.bananews.ir/معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: این شرکت آماده پذیرش هواپیماهای شخصی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر نهادهای مرتبط است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، ابراهیم شوشتری افزود: هواپیماهای شخصی در انواع سبک و فوق سبک هم اکنون در فرودگاههای کشور در حال فعالیت هستند و این هواپیماها پس از انجام فرآیندهای لازم و اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری می توانند در فرودگاههای کشور تردد کنند.

وی افزود: شرکت فرودگاهها آماده پذیرش این هواپیماها در اغلب فرودگاههای کشور، پرواز از نقطه یی به نقطه دیگر و ارایه خدمات و سرویس های لازم به این هواپیماها است.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: ممکن است در فرودگاه مهرآباد به دلیل حجم فعالیت زیاد و محدودیت پارکینگ در این خصوص محدودیت داشته باشیم.

شوشتری با اشاره به اینکه بخش خصوصی در قالب پروازهای تفریحی و آموزشی با پروازهای فوق سبک و سبک هم اکنون در ۱۵ فرودگاه کشور فعال است، گفت: هواپیماهای شخصی به طور قطع باید پروسه اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و سایر حوزه های ذیربط را طی کنند.

یادآور می شود؛ زرقان فارس، همدان، رامسر، شاهرود، یزد، ارومیه، نوشهر، کرمان، گرگان، ارس، بیشه کلا، مراغه، خوی، ایلام، بجنورد، گل بهار، قزوین، کیش و آزادی مراکز هوانوردی عمومی در کشور محسوب می‌شوند که در حال حاضر به صورت فعال به هواپیماهای شخصی خدمت رسانی می‌کنند.

    نظرات