چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی، از ۱۴ تا ۱۷ دیماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید دولتشاهی - رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری نمایشگاه‌های فناوریهای نوین صنایع ایمنی و امنیتی در سراسر کشور، به معرفی توانمندیهای این شرکتها می‌پردازد.

وی در توضیح اینکه بیشترین مشارکت در این نمایشگاه در چه زمینه‌هایی است، گفت:شرکت کنندگان در حوزه‌های حفاظت و امنیت و ایمنی و آتش نشانی حضور دارند که در حوزه حفاظت و امنیت، شامل سیستم‌ها، تجهیزات و فناوری‌های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته، نرم افزارهای هوشمندسازی، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسنادی، گیت‌های امنیتی و فروشگاهی، کنترل تردد و ساعتهای حضور و غیاب،‌اعلام سرقت و ... است.

 دولتشاهی به زیر مجموعه‌های حوزه ایمنی و آتش نشانی اشاره کرد و افزود: این حوزه شامل سیستم‌ها، تجهیزات و فناوریهای کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، ناوگان موتوری آتش نشانی،‌البسه و تجهیزات حفاظت فردی و گروهی، مشاوره و استقرار سیستم‌های مدیریت و طرح‌های ایمنی حریق، پوشش‌های ضد حریق و دیگر فناوریها در حوزه امداد و نجات، بهداشت کار، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، حوادث شیمیایی و ... است.

رئیس کل ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی از حضور بیش از ۴۵ شرکت از بزرگترین کمپانیهای مطرح در حوزه حفاظتی و ایمنی که نماینده برندهای معتبر این صنعت در دنیا هستند، در چهارمین نمایشگاه خبر داد و گفت: برگزاری اولین سمینار تخصصی مدیریت بحران و فناوریهای نوین صنعت ایمنی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد با موضوعات روز صنعت حفاظت و ایمنی و همچنین در صورت مساعد بودن شرایط جوی، مانورهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات با استفاده از تکنولوژیهای جدید در زمره برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.

به گفته وی، چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

    نظرات