فرودگاه کرمانشاه در رتبه نهم تعداد پرواز کشور

فرودگاه کرمانشاه در رتبه نهم تعداد پرواز کشور

http://www.bananews.ir/مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: در هشت ماه امسال دو هزار و ۷۲۷ پرواز از این فرودگاه انجام شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پیمان شرفایی تصریح کرد: از این تعداد، دو هزار و ۵۰۹ مورد داخلی و ۲۱۸ مورد خارجی بوده است.
وی میانگین تعداد پرواز هفتگی فرودگاه کرمانشاه را نیز ۱۰۲ پرواز عنوان کرد.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افزود: مسیرهای داخلی پروازها به مقاصد تهران، مشهد، کیش، عسلویه، بندرعباس و شیراز است و در هفته چهار پرواز خارجی نیز به مسیر استانبول و بالعکس برقرار است.
شرفایی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ماهان، کاسپین، زاگرس، ایران ایر تور، کیش ایر، معراج و ترکیش شرکت‌هایی هستند که پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه را بر عهده دارند. وی همچنین اشاره‌ای به افزایش پروازهای هفتگی این فرودگاه در ماه‌های اخیر داشت و گفت: شرکت هواپیمایی آسمان افزایش هفت پرواز برنامه هفتگی در مسیر تهران - کرمانشاه و بالعکس، شرکت هواپیمایی ماهان افزایش سه پرواز برنامه هفتگی در مسیر تهران - کرمانشاه و بالعکس، شرکت هواپیمایی کاسپین افزایش دو پرواز برنامه هفتگی در مسیر تهران -کرمانشاه و بالعکس و شرکت هواپیمایی ایران ایر افزایش یک پرواز در مسیر تهران - کرمانشاه و بالعکس را در این مدت داشته است. شرفایی عنوان کرد: شرکت هواپیمایی زاگرس نیز با دو پرواز برنامه‌ای در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر مشهد -کرمانشاه و بالعکس فعالیت خود را در فرودگاه کرمانشاه آغاز کرده است.
مدیر کل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه از نظر تعداد پروازهای ورودی و خروجی بین حدود ۵۰ فرودگاه کشور رتبه نهم را دارد.

    نظرات