برگزاری همایش سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور

برگزاری همایش سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور

http://www.bananews.ir/رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان از برگزاری همایش «معرفی سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور» در راستای طرح دولت الکترونیک حوزه املاک کشور برای شهرداری‌های استان گیلان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس جمشید رسایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود: سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور در پی مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در تمام دستگاه‌های اجرایی کشور استقرار خواهد یافت.

وی ادامه داد: با استقرار این سامانه یک بخش مهم و اساسی از روند پیاده سازی دولت الکترونیک در کشور به انجام خواهد رسید که موجب افزایش کارایی و بهره‌دهی خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان و نیز ارتقای کیفیت امور برنامه ریزی و مدیریت خدمات عمومی توسط کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.

رسایی افزود: با معرفی و آموزش این طرح، دستگاه‌های مرتبط با حوزه املاک از سامانه یکپارچه برای خدمات رسانی به مردم بدون ایجاد تداخل در امور، برخوردار می‌شوند و این سامانه از وقوع بسیاری از جرایم جلوگیری می‌کند و با حذف فاصله‌های زمانی و مکانی در فضای الکترونیک، زمان انجام امور اداری در بخش املاک، کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: در این سامانه می‌توان با یک شناسه خاص و معین به سطح مشخصی از اطلاعات مربوط به املاک و واحدهای صنفی، شغلی و کارگاهی دسترسی پیدا کرد.

 این همایش، ۱۸ دی ماه امسال برای اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان گیلان با همکاری جهاددانشگاهی استان گیلان و مجری طرح سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور (شرکت مکارم شرق ایرانیان) برگزار می‌شود.

    نظرات