شهر جدید پردیس آماده احداث مسکن‌ ارزان‌قیمت

شهر جدید پردیس آماده احداث مسکن‌ ارزان‌قیمت

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فعلا افزایش قیمتی در واحد‌های مسکن مهر پردیس نداریم و متقاضیان براساس مبالغ اعلام شده ۷۰ درصد هزینه‌ واحد را پیش از تحویل پرداخت می‌کنند.
به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا؛ مهدی هدایت در نشست خبری شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: هدف نهایی در مسکن مهر تحویل واحد‌ها با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی است.
وی افزود: مرز سود و حاشیه‌ پیمانکاران مسکن مهر کم است اما این پروژه‌ها با افزایش قیمتی مواجه نشده‌اند و قیمت‌ها همچون قرارداد پارسال با پیمانکاران خواهد بود.
وی تاکید کرد: در فاز ۱۱ متقاضیان مبلغ ۲۶ میلیون، در فاز هشت به دلیل تغییرات برای تصمیم‌گیری پارکینگ مبلغ ۳۶ میلیون و در فاز پنج مبلغ ۲۶ میلیون تومان که معادل ۷۰ درصد هزینه واحد مسکونی‌ است باید پرداخت شود.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به ساخت مسکن ارزان‌ اشاره و اظهار کرد: به محض ابلاغ ساخت مسکن ارزان‌، شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی برای ساخت این واحد‌ها را اعلام می‌کند.
وی افزود: شهر جدید پردیس ظرفیت ایجاد ساخت مسکن ارزان‌ قیمت را دارد و براساس چارچوب و شیوه‌نامه‌ ابلاغی می‌تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد.

    نظرات