افتتاح ۱۴ طرح بندری در هرمزگان طی دهه فجر

افتتاح ۱۴ طرح بندری در هرمزگان طی دهه فجر

http://www.bananews.ir/۱۴ طرح زیربنایی در بخش دریایی و بندری با اعتبار ۴۰۴ هزار و ۸۶ میلیون ریال همزمان با سی و پنجمین سالروز فجر انقلاب در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش بنانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، از این تعداد ۶ طرح مهندسی و عمران و هشت پروژه مرتبط با بخش فنی و نگهداری است.
عباس کمالی، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن تشریح این طرح‌ها که غالب آنها در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران اجرایی شده، گفت: نوسازی خطوط سه، شش و هشت ریل راه‌آهن، بازسازی ورودی شرقی، پل شماره هشت و مسیر دسترسی، تعریض پل ورودی، تعمیرات اساسی دکل‌های چراغ دریایی و احداث فوندانسیون بیکن‌ها و نوسازی شبکه روشنایی این مجتمع بندری از جمله طرح‌های عمرانی است. محمد رضا پوررجبی، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز افزود: بهره‌برداری از یک فروند اسکله فلزی شناور جزیره لارک، بهره‌برداری از دو فروند اسکله فلزی شناور بندر شهید حقانی، تعمیرات اساسی گهواره سازه سرسره بندر شهید رجایی، تعمیرات اساسی زیرآبی و بازسازی لایروب پارسا پروژه‌های قابل افتتاح واحد فنی این اداره کل در بخش تجهیزات دریایی است.

    نظرات