دعوت ۷۰ متقاضی مسکن ویژه برای انعقاد مجدد پیش‌قرارداد

دعوت ۷۰ متقاضی مسکن ویژه برای انعقاد مجدد پیش‌قرارداد

http://www.bananews.ir/اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اسامی برخی متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر را برای انعقاد مجدد قراردادهای پیش فروش اعلام کرد.

به گزارش بنانیوز ؛ اداره کل راه و شهرسازی که چندی پیش قرارداد اصلاح شده پیش‌فروش واحدهای مسکن ویژه را روی سایت این اداره کل قرار داد،‌ امروز اسامی حدود ٧٠ نفر از متقاضیان را اعلام کرد.

به گفته این اداره کل اسامی گروه ششم برای امضای مجدد قرارداد تهرانسر اعلام شده است و افراد مذکور که اسامی آنها در همین سایت و در لینک مسکن شهر تهران تحت عنوان گروه ششم منتشر شده است، می‌توانند شنبه - پنجم بهمن - به ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تهران واقع در خیابان نجات‌الهی شمالی، جنب بیمارستان جامع زنان، طبقه سوم مراجعه کنند.

 متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر تاکنون سه قسط ۲۰ میلیون تومانی خود را واریز کردند و قرار بود تا ۱۱ بهمن‌ قسط چهارم را واریز کنند.

همچنین حدود سه ماه پیش متن پیش‌نویس قراداد متقاضیان تهرانسر با افزایش ۵۶ میلیون تومانی روی این سایت قرار گرفت که منجر به اعتراض برخی متقاضیان شد. حال متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر مهلت دارند قسط چهارم خود را تا ۱۱ بهمن ماه واریز و پس از انعقاد قرارداد فعلی مراحل بعدی را طی کنند.

    نظرات