تلفن و تجهیزات اینترنت مسکن مهر نیازمند ۴۱ میلیون تومان

تلفن و تجهیزات اینترنت مسکن مهر نیازمند ۴۱ میلیون تومان

http://www.bananews.ir/پروژه مخابراتی شهر جدید پرند امروز با حضور استاندار تهران، برخی نمایندگان مجلس، مدیران شهر پرند و مدیران مخابراتی کشور افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا صیدی - مدیر عامل مخابرات استان تهران - در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: ما در مخابرات تهران اپراتورهای مختلفی داریم و تمام تجهیزاتی که مورد نیاز این اپراتورها بوده در اختیار آنها قرار داده‌ایم، اما می‌توانم بگویم که اکنون یک ظلم تاریخی به مخابرات می‌شود.

وی ادامه داد: اصلا باید انحصار تعریف شود. علاوه بر این اکنون سرویس‌های مختلف مخابراتی در استانی مانند تهران در حال ارائه است، اما این موضوع مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اما به محض این‌که یک جای کار مشکل وجود داشته باشد سریع موضوع رسانه‌ای می‌شود.

مدیر عامل مخابرات استان تهران ادامه داد: اپراتورهایی که با ما کار می کنند زمانی که می‌خواهند بابت اقدامی تشکر کنند، نامه‌ای محرمانه ارسال می‌کنند اما برای کوچک‌ترین مشکل موضوع را رسانه‌ای می‌کنند که این اقدام موجب می‌شود خستگی به تن همکاران ما بماند.

صیدی با بیان این‌که در حال حاضر مخابرات تهران ۵۳۰ مرکز دارد، یادآور شد: قطعا ارائه‌ی سرویس به همه اپراتورها وظیفه‌ی ماست اما خواهش من این است که اپراتورها و جراید با اطلاعات بیشتر به انتشار اخبار بپردازند.

رضا خلیلی - معاون شبکه مخابرات استان تهران - هم در این مراسم به ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی این پروژه پرداخت و عنوان کرد: شهر جدید پرند از لحاظ مخابراتی زیرمجموعه مخابرات منطقه پنج استان تهران محسوب می‌شود که با داشتن ۱۲۰هزار واحد مسکن مهر فازهای مختلفی دارد.

 وی با بیان این‌که فازهای یک و دو پرند فازهایی هستند که ساختمان‌های آنها مربوط به مسکن مهر نمی‌شود، اظهار کرد: قبلا عملیات توسعه مخابراتی درباره‌ی این دو فاز صورت گرفته است، اما فازهای سه تا شش پرند به‌طور کامل به مسکن مهر مربوط می‌شود و این فازها که بالغ بر ۱۲۲ هزار واحد دارند که در مجموع برای آن حدود ۱۴۰هزار خط تلفن و ۴۵ هزار خط ADSL در نظر گرفته شده است.

معاون شبکه مخابرات استان تهران هم چنین عنوان کرد: محدوده‌ای در فاز پنج پرند با داشتن ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی اکنون افتتاح میشود که از دو هفته آینده ارائه‌ی ADSL به کاربران نیز آغاز می‌شود.

خلیلی هم چنین اظهار کرد: در حال حاضر شمال فاز چهار هم ۹۰ درصد ساختمان‌ها تکمیل شده که به همین ترتیب تجهیزات مخابراتی لازم برای آنها در حال نصب است.

وی در پایان یادآور شد: در نهایت برای تکمیل واگذاری تلفن و تجهیزات اینترنت به مسکن مهر حدود ۴۱ میلیون تومان سرمایه‌گذاری نیاز است.

ابراهیم نکو - نماینده مردم رباط‌ کریم - هم در این مراسم به ذکر صحبتی کوتاه پرداخت و عنوان کرد: شهر جدید پرند مشکلات فراوانی دارد، اما با این وجود در ارتباط با آن قول‌هایی داده شده و قرار است اعتبارات ویژه‌ای به آن اختصاص پیدا کند.

وی راه‌اندازی متروی پرند تا حرم امام، احداث ایستگاه مترو در رباط کریم، تبدیل شدن پرند به یک شهرستان مستقل و حساب کردن فرودگاه امام به عنوان ملحقات رباط کریم را از جمله درخواست‌های مردم آن دانست.

    نظرات