افزایش بدهی ایرلاین‌ها به ۳۵۰ میلیارد تومان

افزایش بدهی ایرلاین‌ها به ۳۵۰ میلیارد تومان

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: در حال حاضر ۳۵۰ میلیارد تومان از شرکت‌های هواپیمایی داخلی طلب داریم.

به گزارش بنانیوز ؛ محمود رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از مبلغ کل بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان در قالب چک به ما پرداخت شده است.

وی افزود: از ۳۱۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده شرکت‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای عوارض نشست و برخاست هواپیماست و ۱۱۰ میلیارد تومان تعرفه مسافری و بقیه اجاره اماکن است که ایرلاین‌ها باید بدهی‌های خود را در این زمینه بپردازند.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه وزیر راه برای وصول این بدهی قول‌هایی داده است، گفت: البته مدت زمان مشخصی برای پرداخت این بدهی‌ها تعیین نشده و به دنبال راهکاری هستیم تا با رایزنی وزیر بهترین روش برای وصول مطالبات از ایرلاین‌ها پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه همه ایرلاین‌ها برای خود منابع درآمدی دارند، اظهار کرد: بخشی از درآمد ایرلاین‌ها از محل فروش بلیت به مسافر و بخشی نیز تعرفه مسافری است که هنگام پرواز از مسافران دریافت ‌می‌شود که امیدواریم با تدابیر ویژه، میزان بدهی ایرلاین‌های داخلی به‌موقع وصول شود.

وی با بیان اینکه بدهی ایرلاین‌ها هر روز بیشتر می‌شود، گفت: شرکت فرودگاهها از محل همین درآمدها خدمات فرودگاهی ارائه می‌کند اما نهایت تلاشمان این است که در ارائه خدمات هیچ کوتاهی نداشته باشیم.

    نظرات