پروازهای فرودگاه مشهد انجام شد

پروازهای فرودگاه مشهد انجام شد

http://www.bananews.ir/مدیر کل فرودگاههای استان خراسان رضوی با وجود بارش برف و برودت هوا ۴۱۰ پرواز از فرودگاه مشهد انجام شد.

به گزارش بنانیوز ؛ سعید چلندری گفت: با وجود بارندگی و بارش برف، برودت هوا و کاهش دید حدود ۴۱۰ سورتی پرواز ورودی و خروجی طی سه روز گذشته - دوشنبه - از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شد.

وی افزود: طی سه روز گذشته به رغم تغییر شرایط جوی استان و کاهش بسیار دما، خدمات دهی فرودگاه مشهد و شرکت‌های هواپیمایی بدون وقفه انجام شد.

چلندری اظهار کرد: در این مدت ۴۴ پرواز لغو شد که در مقابل ۳۳ پرواز فوق العاده جایگزین آنها شد.

وی گفت: با شروع بارش برف از بعدازظهر جمعه گذشته تا نیمه شب همان روز ۱۴۰ پرواز انجام شد و شش پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

چلندری اظهار کرد: در روز شنبه نیز ۱۴۰ سورتی پرواز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام و ۱۸ پرواز لغو شد که بخشی از آن به علت شرایط نامساعد هوای مشهد و بخشی هم به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی مقصد پروازها بوده است.

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی افزود: در این روز ۱۵ پرواز فوق العاده برای انتقال مسافران پروازهای لغو شده جایگزین شد.

وی گفت: در این میان دو پرواز خارجی هم لغو شد و مسافران آنها در هتل اسکان داده شدند.

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی افزود: تمام تیم‌های عملیات هوانوردی و فرودگاهی فرودگاه مشهد از روز پنجشنبه هفته گذشته آماده باش بودند و از اواخر وقت روز جمعه کار مواد پاشی و اوره پاشی به صورت ۲۴ ساعته تا نیمه شب یکشنبه ادامه داشت.

وی گفت: با اینکه شرایط جوی موجب بروز تاخیرهای چند ساعته در پروازها شد، شرکت‌های هواپیمایی با تمام توان تلاش کردند خدمات مناسبی به مسافران ارائه کنند که در این میان برخی شرکت‌ها پذیرایی مطلوب از مسافران برجای مانده را داشتند و برخی هم به دلیل مشغله نیروهای خود در سرویس دهی و حل مشکلات پروازها کوتاهی کردند.

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی افزود: به برخی شرکت‌های هواپیمایی که خدمات ضعیف تری ارائه کرده و در ارائه خدمات قصور داشتند تذکر داده شد و مراتب به شرکت هواپیمایی کشوری اعلام شد.

    نظرات