آغاز افزایش دما از این هفته در کشور

آغاز افزایش دما از این هفته در کشور

http://www.bananews.ir/محمد اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور، اظهار داشت: از این هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود ولی از روزهای آخر هفته سامانه جدید بارشی وارد کشور خواهد شد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده بارش برای پایتخت پیش‌بینی نشده و در روز ۲۲ بهمن جوی آرام در اکثر نقاط کشور خواهیم داشت.

به گزارش بنانیوز به نقل از تسنیم، محمد اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور، اظهار داشت: از این هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود ولی از روزهای آخر هفته سامانه جدید بارشی وارد کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا در استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران را شاهد و از ‌سه‌شنبه موج جدید وارد کشور می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: در ‌۲۲ بهمن همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل، مازندران، گیلان و گلستان بارش باران پیش‌بینی‌می‌شود.

وی افزود: برای تهران طی سه روز آینده غبار صبحگاهی پیش‌بینی شده و آسمان ابری خواهد بود ولی بارندگی در ۲۲ بهمن در تهران وجود نخواهد داشت.

اصغری اظهار داشت: در ۲۲ بهمن شاهد جوی آرام در اکثر نقاط کشور خواهیم بود و بارش باران در این روز نخواهیم داشت به غیر از روزهایی که مطرح کردیم.

    نظرات