تمدید ثبت‌نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد

http://www.bananews.ir/رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت‌نام است از داوطلبان خواست که در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد تا فردا دوشنبه تمدید شد.

به گزارش بنانیوز به نقل از تسنیم، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی روزهای اخیر و عدم دسترسی به اینترنت در برخی از مناطق کشور ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد تا روز دوشنبه تمدید شد، گفت: داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند به هر دلیلی در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند، می‌توانند تا روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی افزود: هر داوطلب می‌تواند با مراجعه به سایت و براساس علاقه ۲۰ رشته/محل را انتخاب و ثبت کند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت‌نام است از داوطلبان خواست که در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اقبالی در پایان گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود در صورت مواجه شدن با سوال یا ابهامی به جای مراجعه حضوری به مرکز آزمون، سوال خود را از طریق پایگاه‌های الکترونیکی www.azmoon.org و یا www.pubr-azmoon.com مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

    نظرات