درج کشتیرانی دریای خزر در بازار دوم فرابورس

درج کشتیرانی دریای خزر در بازار دوم فرابورس

http://www.bananews.ir/شرکت کشتیرانی دریای خزر پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

به گزارش بنانیوز ؛ شرکت کشترانی دریای خزر که به عنوان هشتاد و هشتمین نماد معاملاتی و سی و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس با نماد «حخزر» درج شده است در گروه حمل و نقل آبی قرار دارد و تمامی اطلاعات آن از قبیل امیدنامه و صورت‌های مالی در شبکه کدال قابل دسترس است.

همچنین در جریان معاملات روز یکشنبه فرابورس ایران، تغییر مالکیت ۱۴۴٫۹۱ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۷۹۵٫۹ میلیارد ریال در ۳۵ هزار و ۸۰۹ نوبت رقم خورد که بیشترین حجم و ارزش معاملات به بانک گردشگری با معامله ۴۱ میلیون سهم به ارزش ۶۶ میلیارد ریال تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق، پالایش نفت لاوان، پخش البرز، پالایش نفت شیراز، آ.س.پ و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از بیشترین رشد قیمت برخوردار شدند و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب بیمه نوین، مجتمع معادن مس تکنار و گروه فن‌آوا شد.

از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی و در بخش اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۱۳۴ هزار و ۵۲۰ برگه مشارکت میدکو تعلق گرفت و در بازارETF هم ۱۶۲ هزار و ۶۲۹ واحد از صندوق‌ سرمایه‌گذاری اطلس معامله شد.

همچنین در جریان معاملات تسهیلات مسکن، امتیاز تسهیلات مسکن آذر ۹۱ با بیشترین رشد به قیمت ۵۰۶ هزار و ۳۷۳ ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین ۹۰ هم با بیشترین کاهش قیمت به نرخ ۶۶۴ هزار و ۴۵۴ ریال مبادله شد.

    نظرات