لزوم انتقال آب از ارتفاعات ۳۰۰۰ تنکابن به تهران

لزوم انتقال آب از ارتفاعات ۳۰۰۰ تنکابن به تهران

http://www.bananews.ir/استاندار تهران بر لزوم انتقال آب از ارتفاعات ۳۰۰۰ تنکابن به تهران خبر داد و گفت: از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری صد درصد حمایت می کنیم؛ با صندوق توسعه ملی صحبت کردیم و هر کس برای سرمایه‌گذاری ورود کند مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش بنانیوز ؛ حسین هاشمی در مراسم کلنگ زنی خط دوم انتقال پساب تصفیه خانه جنوب تهران به دشت‌های ورامین، پاکدشت و ری ، اظهار کرد: آقای چیت‌چیان در سخت ترین شرایط مسوولیت را بر عهده گرفت. در شرایط موجود کار کردن برای هر کسی سخت است. خوشحالم که در بودجه ۹۳ فرجی برای درآمد آب و برق حاصل شد تا درآمد صنعت در خود وزارتخانه هزینه شود.

وی با اشاره به این‌که در نخستین جلسه کاری‌ام توجه‌ام به آب بود گفت: دو مورد واگذاری کار به بخش خصوصی با حمایت صد درصد دولت و بهره برداری و انتقال توسط بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفت و دولت تصمیم دارد کار را به مردم بدهد.

استاندار تهران با اشاره به این‌که اگر آب از ارتفاعات ۳۰۰۰ منتقل شود نگرانی برای تامین آب شرب تهران رفع خواهد شد گفت: سیاست دولت واگذاری کار به مردم است و هر کسی که برای سرمایه‌گذاری در این بخش مراجعه کند از آن صد درصد حمایت می کنیم.

هاشمی در پایان گفت:‌استانداری تهران در ۵٫۵ ماه گذشته بیشترین وقت را برای وزارت نیرو گذاشت وزارت نیرو یکی از مهمترین وزارتخانه هاست که به طور مستقیم با زندگی مردم ارتباط دارد.

    نظرات