قیمت مسکن در تهران

قیمت مسکن در تهران

http://www.bananews.ir/این روزها به‌دلیل نزدیک شدن به سال جدید، تعداد اکازیون‌های فروشی در بازار مسکن بیش از گذشته به چشم می‌خورد. بررسی این دسته از آگهی‌های فروش واحدهای مسکونی نشان می‌دهد که اغلب واحدهایی که با صفت اکازیون به بازار فروش معرفی شده‌اند، مربوط به غرب تهران است. به همین خاطر به نظر می‌رسد که مشاوران املاک فعال در غرب تهران نسبت به بنگاهداران سایر مناطق دیگر تهران، فعالیت بیشتری برای بازار گرمی در شب عید دارند. ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی که مناسب خرید و فروش برای شب عید عنوان شده‌اند، پرداخته که به این شرح است: طبق گفته مشاور املاکی، یک واحد خوش نقشه ۴۵ متری در شهرزیبا با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان به خریدار عرضه می‌شود. از سوی دیگر در خیابان مرزداران یک واحد مسکونی نوساز ۵۷ متری با کلیه امکانات، متری ۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که با عنوان «عیدی ما به شما» آگهی شده است.
به گزارش بنانیوز ؛ فروشنده‌ای واحد ۶۷ متری سه سال ساخت خود را در خیابان ستارخان با امکاناتی همچون پارکینگ و انباری به قیمت ۳۵۵ میلیون تومان، آماده فروش اعلام کرده است و با عنوان فوق آن را آگهی کرده است.
علاوه براین چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت هر متر مربع یک واحد ۷۰ متری در بلوار فردوس تعیین شده است. واحد مذکور از کلیه امکانات برخوردار است.

 

نظرات