آسفالت‌ریزی فرودگاه پارس‌آباد اردیبهشت‌ماه سال‌آینده

آسفالت‌ریزی فرودگاه پارس‌آباد اردیبهشت‌ماه سال‌آینده

http://www.bananews.ir/فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ترمیم و اصلاح باند فرودگاه پارس‌آباد اردیبهشت‌ماه سال آینده به اتمام رسیده و شاهد فعالیت هواپیماهای مختلف خواهیم بود.

به گزارش بنانیوز ؛ ولی کریمی در جریان بازدید از روند اجرایی فرودگاه پارس‌آباد و مراحل مختلف تعریض و ترمیم این فرودگاه تصریح‌کرد: با توجه به قولی که شرکت فرودگاه‌های کشور داده است ما در اردیبهشت‌ماه سال آینده آسفالت‌ریزی و عملیات ترمیم بخش‌های مختلف فرودگاه پارس‌آباد را به انجام می‌رسانیم و شاهد رونق مجدد این فرودگاه با دایرشدن پروازها به مقصد مشهد و تهران می‌شویم.

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای اجرای این پروژه اخیرا از سوی معاونت امورعمرانی منابع اعتباری تزریق شده تا شاهد تسریع در تکمیل عملیات زیرسازی و ترمیم فرودگاه پارس آباد باشیم.

وی گفت: با این اقدام شاهد نشست و برخاست هواپیماهای با بدنه متوسط از جمله فوکر ۱۰۰ خواهیم بود که قابلیت توسعه پرواز برای فرودگاه این شهر را فراهم می آورد.

کریمی افزود: با توجه به سابقه دیرین فعالیت فرودگاه پارس‌آباد که از عمر آن بیش از چهار دهه می‌گذرد ما نسبت به ترمیم و تعریض آن از طرفین به طول هفت و نیم متر و از عرض ۱۵ متر اقدام کردیم تا فرودگاه پارس بتواند به محیطی مناسب برای نشست و برخاست پروازهای انواع هواپیماها تبدیل شود.

رئیس شورای اداری پارس‌آباد، پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح را ۷۰ درصد بیان کرد و گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده که شامل عملیات مرمت و روکش آسفالت است.

    نظرات