تهران بارانی می شود

تهران بارانی می شود

http://www.bananews.ir/اصغری با بیان اینکه پایتخت طی روز پنجشنبه بارانی می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان اسفند ماه بارندگی‌ها به ویژه در نیمه شمالی کشور قابل ملاحظه باشد.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که طی روز پنج‌شنبه تهران بارانی شود، ‌گفت:‌ دمای هوا در روزهای آینده روند افزایشی خواهد یافت.

به گزارش بنانیوز؛  محمد اصغری با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، اظهار داشت:‌ این سامانه بارشی فردا از سمت آذربایجان غربی وارد کشور می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر فردا آسمان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان و همدان برفی و بارانی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه بارش‌ها طی روز پنج‌شنبه خفیف‌تر می‌شود، گفت: علاوه بر مناطق مزبور طی روز پنج‌شنبه استان‌های مرکزی، قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندارن تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بارش‌ها در شمال کردستان و جنوب آذربایجان غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود که در مناطق یاد‌شده شاهد ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر بارندگی باشیم.

اصغری همچنین با بیان اینکه طی روز جمعه شرایط جوی مزبور در مناطق مختلف کشور حاکم خواهد بود، ابراز داشت:‌ ناپایداری‌های جوی شنبه هفته آینده به نیمه شرقی کشور کشیده می‌شود که پیش‌بینی می‌شود با رگبار و رعد و برق همراه باشد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی شنبه از کشور خارج می‌شود، بیان داشت:‌ این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم هفته آینده بارش‌ها بازهم در مناطق مختلف کشور آغاز شود.

اصغری با بیان اینکه پایتخت طی روز پنجشنبه بارانی می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان اسفند ماه بارندگی‌ها به ویژه در نیمه شمالی کشور قابل ملاحظه باشد.

وی درباره تغییرات دمایی در کشور خاطرنشان کرد: دمای هوا طی روز‌های آینده روند افزایشی می‌یابد.

    نظرات