پایان معطلی هفت ساله موزه مسجدسلیمان در آغاز سال هشتم!

پایان معطلی هفت ساله موزه مسجدسلیمان در آغاز سال هشتم!

http://www.bananews.ir/مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از افتتاح موزه شهرستان مسجدسلیمان در آستانه نوروز خبر داد و گفت: این موزه هفت سال معطل مانده بود.

به گزارش بنانیوز(Bananews.ir افشین حیدری اظهار کرد: موزه شهرستان مسجدسلیمان هفت سال است که معطل مانده و تکمیل نشده است اما در شرایط کنونی این مشکلات در حال رفع شدن است و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی با بیان که شهرستان مسجدسلیمان نیاز به موزه‌های متعدد دارد، تاکید کرد: احیای این موزه باعث می‌شود تا در راستای پژوهش‌های عمیق مردم‌شناسی بتوان گامی بلند برداشت و این موزه در این راستا راه‌اندازی شده است.

حیدری با اشاره به این که توجه ویژه‌ای به امور موزه‌ها شده است، افزود: در چند ماه گذشته به بازگشایی مجدد موزه‌ها بسیار زیادی شده است و در این راستا مشکلات اساسی موزه‌های مسجدسلیمان و آبادان برطرف شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان نیازمند موزه دیگری در بخش نفت است و در این زمینه وزارت نفت قرار است مشارکتی با میراث فرهنگی انجام دهد تا این موزه راه‌اندازی شود.

او گفت: ساخت موزه مسجدسلیمان بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده و آماده افتتاح است و مشکلات بسیار کوچکی دارد که قطعا پیش از نوروز سال‌ جاری این مهم محقق می‌شود.

ایسنا

    نظرات