طرح پاسخگویی لحظه‌ای رجا به مسافران اجرا می‌شود/ تعلیق ۶ مرکز فروش بلیت

طرح پاسخگویی لحظه‌ای رجا به مسافران اجرا می‌شود/ تعلیق ۶ مرکز فروش بلیت

http://www.bananews.ir/مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات رجا از اجرای طرح ویژه پاسخگویی لحظه‌ای به مسافران رجاء در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: ۶ مرکز فروش بلیت به علت تخلف تعلیق شدند و به ۳۰ مرکز فروش دیگر تذکر کتبی داده شد.
به گزارش بنانیوز( Bananews.ir )، حسین قربانی با اعلام این خبر افزود: سامانه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ در مراکز راه‌آهن کشور و شماره ۵۵۶۵۱۴۱۵ – ۰۲۱ برای تماس از شهرستان‌ها، همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹ آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای هموطنان گرامی در خصوص سفر با قطارهای رجاء و پاسخ‌گویی لحظه‌ای به آنان است.

وی به سابقه ۱۰ ساله سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری رجا ۱۵۳۹ اشاره کرد و اظهار داشت: همکاران ما در این مجموعه به صورت شبانه‌روزی در ارتباط مستقیم با مسافران ( قبل ، حین و بعد از سفر ) و پاسخ‌گویی به آنان هستند.

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات رجا با بیان اینکه در حال حاضر متوسط زمان پاسخ‌گویی به مسافران یک روز و نیم است که این زمان در سال گذشته سه روز بود، گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری به میزان سه میلیون دقیقه تماس مردمی در سامانه مذکور ثبت شده که توسط کارشناسان این مدیریت بصورت لحظه‌ای پاسخ‌گویی شده است.

قربانی به همکاری این مدیریت با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در نظارت بر فروش بلیت‌های نوروزی سال جاری اشاره کرد و گفت: در این راستا تعداد ۲۶۰ هزار برگه نوبت دهی چاپ و در کلیه مراکز فروش بلیت کشور توزیع شده و با اعزام ۱۲۴ ناظر سیار و نامحسوس در قالب گروه‌بندی‌های منظم و مشخص بر عملکرد مراکز فروش در روزهای پیش فروش نوروزی نظارت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته و بر اساس گزارش‌های مردمی و بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان و ناظران این شرکت، ۶ مرکز فروش به علت تخلف تعلیق شده و به ۳۰ مرکز فروش دیگر تذکر کتبی داده شد.

مهر

    نظرات