اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف در مسیر تربت حیدریه - مشهد

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف در مسیر تربت حیدریه - مشهد

http://www.bananews.ir/مدیر هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت: در خصوص تسریع در امداد رسانی به زایرین امام رضا(ع) در این شهرستان اکیپ های امدادی هلال احمر از شهرستانهای رشتخوار و خواف به تربت حیدریه اعزام شدند.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irپورعباسی افزود: بیش از ۲۰ هزار پتو و اقلام ضروری از جمله مواد غذایی بین مسافران نوروزی گرفتار شده در برف در تربت حیدریه توزیع شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش راهداران جاده تربت حیدریه - مشهد در حال بازگشایی است.

ˈسیف الله محمدیˈ معاون فرماندار تربت حیدریه نیز به ایرنا گفت: حدود ۲ هزار خودرو از رباط سنگ تا رباط سفید شهرستان تربت حیدریه گرفتار برف شدند که امداگران در حال کمک به سرنشینان به آنان هستند.

وی اظهار داشت: برای امداد رسانی به مسافران نوروزی گرفتار شده در این شهرستان هلال احمر، راهداری، پلیس راه، لجستیک ارتش، سپاه و بسیج به کمک آمدند.

محمدی افزود:همچنین نیروهای امدادی و راهداری شهرستانهای رشتخوار، مه ولات، احمد آباد وخواف جهت کمک به مسافران نوروزی در مسیر تربت حیدریه - مشهد به این شهرستان اعزام شده اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ تلفات انسانی برای مسافران گرفتار شده در این محور گزارش نشده است.

او افزود: اکنون محور تربت حیدریه - مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی مسدود است و از شهروندان درخواست می شود تا مساعد شدن هوا از مسافرت در هر شرایطی پرهیز کنند.

 

ایرنا

    نظرات