آخرین وضعیت خروج قطار از ریل

آخرین وضعیت خروج قطار از ریل

http://www.bananews.ir/قطار مسافربری مشهد-تهران صبح امروز یکشنبه در ایستگاه بکران شاهرود ار ریل خارج شد و پنج واگن آن واژگون شد.

به گزارش بنانیوز(Bananews.ir دکتر شکراللهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اعلام این خبر گفت: پنج واگن این قطار به محض ورود به ایستگاه از ریل خارج و واژگون شد که خوشبختانه مسافران آسیب چندانی ندیدند.

وی افزود: بلافاصله دو تیم امدادو نجات جاده ای از پایگاههای بین شهری هلال احمر میامی و ری آباد به منطقه اعزام شدند.

شکراللهی گفت: پنج نفر از مسافران بصورت سرپایی مداوا شدند و نیازی به اعزام به مراکز درمانی نبود.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر و به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، در این عملیات شش نفر از نجاتگران هلال احمر با دو دستگاه آمبولانس جهت امدادرسانی به صحنه حادثه اعزام شدند.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان امدادنجات جمعیت هلال احمر در عین حال از مصدومیت ۱۰ نفر در این حادثه خبر داد و به ایسنا گفت: در ساعت ۶:۱۵ صبح امروز وقوع حادثه‌ای در محور شاهرود میامی در محدوده ایستگاه بکران به امدادگران سمنان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نوع گزارش دریافتی بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد، گفت: با حضور امدادگران در محل حادثه مشخص شد که پنج واگن یک قطار مسافربری در محدوده ایستگاه بکران از ریل خارج شده است که در طی این حادثه ۵۰ نفر دچار حادثه شدند.

رئیس سازمان امدادنجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند که به صورت سرپایی درمان شدند، گفت: بلافاصله امدادگران با ایمن‌سازی محیط محل را ترک کردند.

 

ایسنا

    نظرات