هشدار جدید بی‌آبی به تهرانی‌ها/ آب پُرمصرف‌ها قطع می‌شود

هشدار جدید بی‌آبی به تهرانی‌ها/ آب پُرمصرف‌ها قطع می‌شود

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با هشدار نسبت به افت شدید ذخیره آب در سدهای لار و لتیان گفت: قطع آب مشترکان پُرمصرف در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بنانیوز(Bananews.ir خسرو ارتقایی با اعلام اینکه سد لتیان در حال حاضر تنها ۲۰ میلیون متر مکعب آب دارد گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک سوم است.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران اظهارداشت: هم اکنون در شرق تهران و از مجموع سدهای لتیان و لار فقط ۳۵ میلیون متر مکعب آب قابل برداشت است. وی با اشاره به کاهش بارش های جوی در استان های تهران و البرز گفت: اگر مردم استان صرفه جویی را جدی نگیرند با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی افزود: میانگین مصرف آب در شهر تهران روزانه ۳ میلیون متر مکعب است. در سامانه غرب شامل سدهای امیرکبیر و طالقان وضع کمی بهتر و در مجموع ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب قابل برداشت است.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران با بیان اینکه اگر مردم در مصرف آب صرفه جویی جدی نکنند مجبور خواهیم بود فشار آب را کاهش دهیم افزود: همچنین قطع آب مشترکان پُرمصرف در دستور کار قرار دارد.

ارتقایی گفت: به دستور استاندار تهران قطع آب مشترکان دولتی پُرمصرف نیز در دستور کار است و تبعیضی میان مشترکان دولتی و غیردولتی وجود نخواهد داشت.

 

مهر

    نظرات