افتتاح ۵ هزار واحد "مسکن پردیس" تا پایان خرداد ماه

افتتاح ۵ هزار واحد "مسکن پردیس" تا پایان خرداد ماه

http://www.bananews.ir/

مهرآبادی گفت: در فاز ۱۱ پردیس ۵ هزار واحد تا پایان اردبیهشت ماه آماده می‌شود که، در صورت تکمیل خدمات زیربنایی تا پایان خرداد ماه تمامی این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irامروز احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس از پروژه‌های مسکن مهر این شهر از فازهای پنج، ۸ و ۱۱ و تأسیسات زیربنایی و روبنایی، راه‌های دسترسی، تقاطع‌ها و تونل‌ها این فازها بازدید کردند.

بر اساس این گزارش مهرآبادی با بیان اینکه تا به امروز یک میلیون و ۱۳۰هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده است گفت: ۱۱۴ هزار واحد نیز آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه در فاز ۱۱ پردیس ۵ هزار واحد تا پایان اردبیهشت ماه آماده می‌شود گفت: در صورت تکمیل خدمات زیربنایی تا پایان خرداد ماه تمامی این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: بیشترین مشکل متقاضیان در پردیس آب است که وزارت نیرو طی موافقت‌نامه‌ای قول تأمین آب این شهر را داده است.

مهرآبادی در ادامه در خصوص گله‌مندی پیمانکاران گفت: همه پیمانکاران اقدام به ارائه ارقام نجومی طی یک مصاحبه کرده بودند که انتظار دریافت این مبالغ را داشتند، طی دستورالعملی که به ما ارائه شد این اقدام پیمانکاران اجرایی نخواهد شد و پیمانکاران باید هر چه سریع‌تر کارهای خود را آغاز کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

    نظرات