تحویل همه واحدهای مسکن مهر پرند تا پایان امسال

تحویل همه واحدهای مسکن مهر پرند تا پایان امسال

http://www.bananews.ir/با همراهی شهروندان در پرداخت عوارض، همه واحدهای شهر جدید پرند در سال جاری تحویل داده خواهد شد.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irمحمد قلعه‌نویی - قائم مقام شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار کرد: همه واحدهای شهر جدید پرند تا پایان امسال تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تحویل واحدها همراه با خدمات زیربنایی، جاده‌سازی و خدمات روبنایی مانند مدرسه، بیمارستان، درمانگاه و ... صورت می‌گیرد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: از ۹۲ هزار واحد موجود در شهر پرند ۲۵ هزار واحد افتتاح شده و واحدهای نیمه‌ساز نیز تا پایان امسال آماده تحویل می‌شود.

این عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند با تاکید بر همراهی شهروندان در پرداخت عوارض تصریح کرد: اگر متقاضیان در پرداخت عوارض واحدهای خود همکاری کنند تا آخر امسال همه واحدهای مسکونی مهر شهر جدید پرند افتتاح می‌شود.

از حدود ۹۵ هزار واحد مسکن‌ مهر تعریف شده در شهر پرند تاکنون بیش از ۲۵ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و حدود ۷۰ هزار واحد در حال ساخت و تکمیل است که ۳۳ هزار واحد آن را شرکت‌های کیسون، هسا و کوزو می‌سازند و حدود ۱۶ هزار واحد نیز توسط تعاونی‌ها ساخته می‌شود.

که پیش از این مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند نیز اعلام کرده بود شرکت‌های کیسون، هسا و کوزو موظف هستند با رویکرد دستیابی به هدف دولت تدبیر و امید در تکمیل و تحویل هر چه سریع‌تر مسکن‌ مهر دو سری برنامه شامل برنامه مالی و برنامه اجرایی برای این واحدها طراحی و تصویب رسید.

به گفته هاشم‌زهی کارگاه‌های ساختمانی این سه پیمانکار در پرند فعال هستند و شرکت کیسون متعهد است تا پایان آذر امسال کل واحدهای مسکن مهر در حال ساخت خود را تکمیل کند و تحویل دهد. شرکت هسا نیز متعهد شده تا پایان آبان ۹۳ واحدهای خود را تکمیل کند و تحویل دهد و شرکت کوزو متعهد به واگذاری واحدهای مسکونی‌ مهر در حال ساخت خود حداکثر تا پایان اردیبهشت ۹۳ شده است.

 

ایسنا

    نظرات