نوسازی ناوگان عمومی اولویت امسال بخش حمل و نقل

نوسازی ناوگان عمومی اولویت امسال بخش حمل و نقل

http://www.bananews.ir/معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه حمل و نقل موجب ایجاد همدلی و همگرایی بین اقوام مختلف می‌شود، گفت: هموطنان با مسافرت به واسطه حمل و نقل می توانند با آداب و سنت مردم در مناطق مختلف آشنا شوند.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irغلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از نوسازی ناوگان عمومی به عنوان اولویت سازمان راهداری در سال جدید خبر داد و گفت: جوانان سرمایه‌های هر کشور هستند و کاهش تلفات جاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در خصوص ضرورت استفاده از کلاه ایمنی گفت:استفاده از کلاه ایمنی به معنای احترام به کرامت انسانی است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از طراحی سیستم جابجایی مسافر هنگام خروج از منزل برای کاهش در زمان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و افزود: توسعه ناوگان حمل و نقل یکی از چرخه‌های رشد و شکوفایی نهادهای اجتماعی است و حمل و نقل مطلوب و ایمن ،جامعه را به طرف رشد و شکوفایی هدایت می‌کند و زمان زیادی نخواهد گذشت که مسافرت از لحظه خروج از منزل آغاز می‌شود.

 غلامی به شاخص‌های سنجش میزان موفقیت حمل و نقل اشاره کرد و گفت: در فرهنگ حمل و نقل و ارائه خدمات به جامعه هدف ،باید به محیط زیست، زمان، کیفیت خدمات و کرامت انسانی احترام گذاشته شود.

وی به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافربری اشاره و اظهار کرد: هدف پایانه ایمنی در ارائه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر است . تاسیس پایانه در استان‌ها نیازمند زمان و اعتبار است.

 معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به احداث سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌های تمیز و مرتب، رستوران و پمپ بنزین در مجتمع‌های رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: وجود مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی بسیاری از مسئولیت‌های پایانه‌ها را کم می کند و امکانات مذکور در قالب مجتمع‌های رفاهی فراهم شده ، نیاز مسافر برای استراحت بین‌راهی را پاسخ می‌دهد.

 غلامی حمل و نقل را موضوع راهبردی عنوان کرد و گفت: توجه به توسعه ناوگان حمل و نقل به ویژه ترانزیت موجب تولید کار، اشتغال و امنیت در کشور می‌شود.

 صفر علی کریمی، معاون توسعه نیروی انسانی استانداری گیلان نیز در این مراسم با تاکید به همدلی در امور مدیریتی گفت: بسیاری از امور با همدلی مدیران انجام شود و وضعیت ساماندهی می یابد.در دنیای امروز دو مقوله دل‌افزایی و مغزافزاری به مبحث مدیریت معنا می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه مراسم تودیع تلنگری برای هر مدیر است برای استفاده از زمان برای خدمت بیشتر گفت: مدیران باید فرصت‌ها را غنیمت بشمارند .زیبایی مسئولیت‌ها استفاده از فرصت‌ها است که در نتیجه خدمت به مردم ارائه می شود.

 

ایسنا

    نظرات