ثبت نام مسکن مهر در هشتگرد

ثبت نام مسکن مهر در هشتگرد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه ثبت نام مسکن مهر هنوز در این شهر انجام می شود، گفت: افزایش قیمت پروژه های مسکن مهر در هشتگرد بین متری ۶ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان است.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irمحمدرضا توکلی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر در شهر هشتگرد، اظهار داشت: افزایش قیمت در تمامی پروژه های مسکن مهر وجود دارد که با توجه به تورم سال گذشته اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت در هرپروژه متفاوت است، گفت: براساس مصوبه اعلام شده هرپروژه بنابر پیشرفت فیزیکی افزایش قیمت دارد که در شهر هشتگرد این افزایش قیمت از متری ۶ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان در نوسان است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: افزایش قیمت شامل پروژه های تکمیل شده نمی شود اما مابقی پروژه ها در هرمرحله ای که هستند افزایش قیمت دارند و برای تکمیل آنها باید متقاضیان سهم آورده خود را بپردازند.

توکلی باتاکید بر اینکه متقاضیان باید با سرعت بیشتری آورده خود را بپردازند، بیان کرد: متقاضیانی که آورده کمی را تاکنون پرداخت کرده اند پس از بررسی از سامانه حذف می شوند و افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هشتگرد تنها شهری است که هنوز ثبت نام مسکن مهر در آن انجام می شود، گفت: برای ۵۰ هزار مسکن مهر از بانک اعتبار گرفته شده است بنابراین این تعداد مسکن مهر در هشتگرد ساخته می شود بنابراین با ثبت نام افراد جدید بازهم مسکن مهر ساخته خواهد شد.

مدیرعامل شهرجدید هشتگرد افزود: این اعتبار در اختیار انبوه سازان قرار می گیرد تا ساخت و ساز مسکن مهر را انجام دهند بنابراین متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکنند از سامانه حذف شده و متقاضیان ذخیره جایگزین می شود.

 

مهر

    نظرات