شناسایی ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بافت فرسوده

شناسایی ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بافت فرسوده

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در شهر تهران ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بافت فرسوده و ۱۴ هزار هکتار بافت ناپایدار شناسایی شده است، گفت: متاسفانه با روند ساخت و ساز بدون کیفیت در شهر تهران آمار بافت‌های ناپدار در حال افزایش است.
به گزارش بنانیوز(Bananews.irمحمد سعید ایزدی با اشاره به اینکه باید ارتباط دولت و شهرداری برای بازآفرینی و بهسازی محلات هدف کشور محکم شود، اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه‌ها به خصوص شهرداری تهران در تحقق برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری ضروری است.

وی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا برنامه‌ دستگاه‌های مختلف در چارچوب سیاست‌های ابلاغی دولت همراستا و تبدیل به برنامه‌های کارآمد شود، بیان کرد: در شهر تهران ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بافت فرسوده و ۱۴ هزار هکتار بافت ناپایدار شناسایی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه متاسفانه با روند ساخت و ساز بدون کیفیت در شهر تهران آمار بافت‌های ناپدار در حال افزایش است، گفت: باید به بافت‌های تاریخی شهر تهران توجه شود زیرا این گونه بافت‌ها ویژگی و مراقبت‌های خاص خودش را دارد.

ایزدی تصریح کرد: دولت برای اجرای سیاست‌های حفاظت و بهسازی این مناطق و حمایت‌های لازم در خصوص بازآفرینی بافت‌های تاریخی آمادگی لازم را دارد بنابراین نیاز به همکاری شهرداری ها در این خصوص است.

 

مهر

    نظرات