افزایش ۱۰ هزار کارگر "مسکن مهر" تا دو ماه آینده/ دستورالعمل شماره ۳ مابه‌التفاوت افزایش قیمت‌های گذشته است

افزایش ۱۰ هزار کارگر "مسکن مهر" تا دو ماه آینده/ دستورالعمل شماره ۳ مابه‌التفاوت افزایش قیمت‌های گذشته است

http://www.bananews.ir/ولی‌پور گفت: سال گذشته با توجه به دو افزایش قیمتی که داشته‌ایم دستورالعمل شماره سه مابه‌التفاوت پرداختی‌های سال گذشته است.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irحسن ولی‌پور قائم مقام شرکت عمران پردیس در نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته افزایش قیمت مسکن مهر صورت گرفته بود گفت: سال گذشته دو افزایش قیمت یک میلیون و تومانی و ۱۵میلیون تومانی صورت گرفت که اغلب متقاضیان این افزایش قیمت را پرداخت کرده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: سومین دستورالعمل افزایش قیمت مابه‌التفاوت پرداخت‌های دو دستورالعمل گذشته است به گونه‌ای که متقاضی اگر افزایش قیمت‌‌های قبلی را پرداخت کرده باشد مبلغ کمتری را در این دستورالعمل پرداخت می‌کند.

*** فاز ۱۱ هیچ افزایش قیمتی نداشت

قائم مقام شرکت عمران پردیس در ادامه تصریح کرد: فاز ۱۱ تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته و این دستورالعمل در این فاز بیشتر نمایان است.

ولی‌پور با بیان اینکه ۲۰ هزار کارگر در پردیس مشغول کار هستند گفت: تا دو ماه آینده تعداد کارگران این پروژه به ۳۰ هزار نفر می‌رسد.

وی در ادامه اظهار داشت: روزانه ۶۰۰ تریلی مصالح، وارد فاز ۱۱ و ۸۰۰ تا ۱۰۰۰تریلی و کامیون مصالح وارد پروژه مسکن مهر پردیس می‌شود.

ولی‌پور در ادامه تصریح کرد: فاز ۱۱، شامل ۵۶۵ برج مسکونی است که ۴۷۴ برج از این تعداد اسکلت و سقف آنها به اتمام رسیده و تا چند ماه آینده مشروط به تأمین آب و برق به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

قائم مقام شرکت عمران پردیس در ادامه توضیح داد: ۴۰۰ میلیارد تومان از تهاتر زمین‌های پردیس صرف ساخت مدرسه، مسجد، ورزشگاه و کلانتری شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کوزو در قالب تونلی بسیار تند کار می‌کند گفت: سعی کردیم در کنار شرکت کوزو ظرفیت‌سازی کنیم که خوشبختانه موفق شدیم این فعالیت را یاد بگیریم به گونه‌ای که در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از ایرانی‌ها مشغول ساخت پروژه مسکن مهر پردیس هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انجمن انبوه‌سازان ساخت هیچ پروژه‌ای را متوقف نکرده است، این انجمن با استفاده از تکنولوژی‌های جدید مشغول ساخت برج‌های ۱۴ و ۱۱ طبقه‌ای هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

    نظرات