تکمیل بخشی از فعالیت‌های عمرانی در فرودگاه سردار جنگل

تکمیل بخشی از فعالیت‌های عمرانی در فرودگاه سردار جنگل

http://www.bananews.ir/مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: استانداردسازی استخر ایمنی، عایق کاری سیستم های برودتی و حرارتی، بازسازی کانال تاسیساتی محوطه فرودگاه، بهسازی ساختمان پلیس از جمله فعالیت‌های عمرانی است که در یک ماه گذشته در فرودگاه سردار جنگل انجام شده است.

به گزارش بنانیوز ؛ مهندس فتاح رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به فعالیت‌های عمرانی که در قالب قراردادهای امانی تعریف شده است از تکمیل بخشی از این پروژه‌ها خبر داد و گفت: استانداردسازی استخر اداره ایمنی و نجات فرودگاهی‌(شامل دیوارکشی، نرده گذاری، احداث اتاق سیستم پمپاژ، نصب دو دستگاه پمپ، لوله کشی هایدرانت و... بطوری‌که زمان آبگیری خودروهای سنگین را به یک سوم کاهش داده است)، جدول گذاری و پیاده روسازی ورودی ترمینال جدید از جمله این فعالیت‌ها در یک ماهه اخیر است.

وی در بخش دیگری از فعالیت‌های انجام شده در حوزه عمرانی به فعالیت عایق کاری سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد و افزود: نزدیک به سه هزار مترمربع از ورق‌های آلومینیوم جهت این کار استفاده شده و ۷۰ متر از کانال‌های تاسیساتی محوطه فرودگاه نیز بازسازی شده است.

وی همچنین احداث دیواره کانال، ساخت درپوش بتنی، مرمت رنگ آمیزی، نرده‌های محاوط پلیس و اجرای سیستم ارتینگ سایت‌های ناوبری را از دیگر فعالیت‌های عمرانی فرودگاه سردار جنگل در یک ماه اول سال جاری اعلام کرد.

مدیر‌کل فرودگاه گیلان مجموع هزینه‌های انجام شده برای تکمیل فعالیت‌های مذکور را حدود سه میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد.

    نظرات