برنامه‌های روز معمار در خانه هنرمندان ایران

برنامه‌های روز معمار در خانه هنرمندان ایران

http://www.bananews.ir/به همت بنیاد میرمیران، بزرگداشت روز معمار در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز ؛ روابط عمومی خانه هنرمندان ایران اعلام کرد، بنیاد معماری میرمیران سوم تا پنجم اردیبهشت نمایشگاه هشتمین دوره مسابقه طراحی مفهومی جایزه معماری را با عنوان «طراحی مفهومی: معماری و سینما»، با موضوعات فرعی «فضا و زمان» و «واقعیت و خیال» برگزار می‌کند.

این نمایشگاه که به بزرگداشت «روز معمار، یادمان و جایزه معماری میرمیران» معروف است، چهارشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه‌های پاییز و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه آثار منتخب هشتمین دوره جایزه معماری میرمیران با موضوع «معماری و سینما» و آقار منتخب هفتمین دوره جایزه معماری میرمیران با موضوع «معماری فردا» به نمایش گذاشته می‌شود.

همزمان با نمایش این آثار، نمایشگاه کتاب هنر و معماری در نگارخانه پاییز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دو روزه ۱۵۰۰ عنوان کتاب و نشریه از جدیدترین کتاب‌های خارجی در زمینه‌های هنر، معماری و شهرسازی در معرض فروش قرار می‌گیرد.

همچنین در مراسم بزرگداشت روز معمار، یادمان و جایزه معماری میرمیران که سوم اردیبهشت ساعت ۱۷ در دو تالار استاد شهناز و استاد ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، جوایز هشتمین دوره جایزه معماری میرمیران با عنوان «مسابقه طراحی مفهومی: معماری و سینما» به برگزیدگان اهدا می‌شود. این مراسم با ایراد سخنرانی‌هایی با موضوع معماری و سینما همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه پوستر و کتاب روز معمار می‌توانند سوم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و چهارم و پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به نگارخانه‌های استاد میرمیران و پاییز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه نمایند.

    نظرات